Click here for Myspace Layouts

..sWeeTy..

sTaRs..

Saturday 19 November 2011

remem(>_<)


Perempuan : Awak Cintakan Saya Lebih Dari Keluarga Awak?
Lelaki : Tak...
Perempuan : Kenapa? Sampai Hati Awak Buat saya Camni
Lelaki : Saya Ada ALASAN Tersendiri....
Perempuan : Baiklah Saya Nak Dengar Dari Hati awak Sendiri..
...
Lelaki : Bila Saya Mula Melihat Alam Dunia, Bukan Awak Yang Tolong Azankan Saya Tapi Abah Saya. Bila Saya Menangis Di Tengah-Tengah Malam Bukan Awak Yang Tolong Tenangkan Saya Tetapi Emak Saya Tolong Dodoikan Semula, Jadi Tanpa Kesabaran & Kesungguhan Mak Bapak Saya. Siapalah Saya ?? Sebab Tu Saya Lebih Sayangkan Keluarga Saya Daripada Awak. Macam Saya Cakap Sebelum Ni, Menyayangi Mu Satu KEHARUSAN Akan Tetapi Mencinta Allah & Ibubapa Saya Satu KEWAJIPAN... ♥♥♥




No comments:

Post a Comment

..StArS2..